Blog

Meesterlijk e-mailmanagement

294 miljard: zoveel e-mails worden er gemiddeld elke dag de wereld ingestuurd. En hoewel e-mailen een vanzelfsprekendheid geworden is, is de kans toch groot dat het nog een stuk efficiënter kan binnen uw bedrijf. Dat was ook zo bij het staalverwerkend bedrijf Service Centre Maastricht, dat onderdeel is van de Tata Steel Group. 84 van hun medewerkers spijkerden via een maatopleiding hun time- en e-mailmanagement bij, wat resulteerde in een hogere efficiëntiegraad en minder stress.
Lees meer
FORTIO 10 Thema Knockaert

Klare taal

Elk bedrijf en iedere persoon heeft zijn eigen (opleidings-) behoeften en daar kan je anno 2016 niet meer op inspelen met traditionele opleidingen. Daarom dat geen enkele taalworkshop van FORTIO hetzelfde is.
Lees meer
Bruno

Carrièrevrienden

De drie jeugdvrienden Luca Bruno, Gianni Secci en Alessandro Bonacci gingen hun nieuwe uitdaging aan en volgden een avondopleiding bij FORTIO-bedrijfsopleidingen.
Lees meer
Igor Philtjens Gedeputeerde provincie Limburg

Dichtbij, gastvrij en kennis er bij

In overleg met Toerisme Limburg vzw startte FORTIO-bedrijfsopleidingen vier opleidingen waarmee toeristische ondernemers hun gasten nog beter kunnen ‘soigneren’.
Lees meer
JBC

Lerend groeien als filosofie bij JBC

JBC klopte bij FORTIO-bedrijfsopleidingen aan voor een maatopleiding over klantgerichtheid om hun klantendienst nog verder te optimaliseren.
Lees meer