Prospecteren 2020

Management - Marketing en sales
Prijs

Inschrijving: €487,60 (excl. btw)

Extra kosten:

    Extra

    Kortlopende opleidingen

    Bespaar op deze opleiding

    KMO-portefeuille

    Opleidingscheques

    Heeft u een vraag over deze opleiding?

    Ooit kochten we adressenbestanden en dan gingen we die mensen opbellen, maar die tijd is voorbij. Anno 2017 leidt de klant de dans, maar beweeg jij mee op zijn ritme?

    Als je begrijpt wat jouw klanten beweegt, dan kan je ook op hun antwoorden en vragen anticiperen. Belangrijk is echter dat je de manier waarop aanpast aan de tijdsgeest en de nieuwe mogelijkheden waarlangs klanten te bereiken zijn. In deze cursus maak je kennis met de verwachtingen van de klant in de 21e eeuw. Uiteraard wordt daarin ook het belang van Social Media benadrukt. De docent brengt je op de hoogte van de nieuwste manieren voor het genereren van data. Je leert exact waar en hoe je kwaliteitsvolle data kan vergaren zonder daar zelfs maar 1 euro voor te moeten betalen. Kortom: door je in te schrijven voor deze cursus kan je achteraf op een comfortabele manier en via de juiste kanalen de doelgroep benaderen waaruit net jij je klanten haalt!

    Docent - Geert Knockaert:

    Geert (39 jaar) heeft een opleiding  als lic. Vertaler Frans/Spaans. Na enkele interne commerciële functies en verschillende ervaringen in het volwassenenonderwijs (CVO) als docent verkoopmedewerker en vreemde talen, besloot hij in 2015 om het roer helemaal om te gooien en een eigen zaak op te richten. Klanten vinden is geen gemakkelijke opdracht, maar wel een bijzonder boeiende. En eentje die lijkt te werken. Die ervaring deelt hij graag met jullie.

    Praktische informatie

    CampusStartdatumStartuurLesmomentenLesuren
    Geel30-11-201709:002 do vm-nm12
    CampusGeel
    Startdatum30-11-2017
    Startuur09:00
    Lesmomenten2 do vm-nm
    Lesuren12

    Doelgroep

    Voor iedereen die nieuwe klanten tracht te vinden maar nog niet op de hoogte is van de technieken anno 2017 en verder.

    Programma

    Dag 1


    - Omdenken: we starten met een oefening om vanuit een breder, verrassender perspectief te leren denken.
    - Wat verwacht de klant in de 21e eeuw?
    - De gemiddelde klant bestaat niet. Via een oefening gaan we op zoek naar jouw échte klanten.
    - Customer journey: hoe kom je op de klantenradar en hoe blijf je daar?
    - Kwaliteitsvolle netwerken
    - Belang van social media. Hoe word je online opgemerkt?

    Dag 2:


    - Stop met verkopen, word specialist. Over het belang van bloggen. We leren om een pakkende boodschap te schrijven.
    - Verzamelen van kwaliteitsvolle leads. Adressenbestanden aankopen is verleden tijd, verzamel zelf kwaliteitsvolle data.
    - Deel info, maak een e-book. Welke tips wil jij met de wereld delen?
    - Beleven om te overleven. Hoe kan je je klanten een onvergetelijke ervaring laten beleven en zo het verschil maken?