Masterclass Sales

4 gerichte bijscholingen voor sales professionals

Een bedrijf is maar succesvol als de sales goed loopt. Om de verkoop van uw producten/diensten goed te organiseren heeft u inzicht, tools, en processen nodig. U wil met nieuwe sales inzichten de hoogste toppen scheren? Lees dan zeker verder!

In deze masterclass werkt u tijdens 4 praktijkgerichte modules vanuit diverse invalshoeken aan concrete cases rond de cruciale aspecten van de succesvolle verkooporganisatie. We reiken u de inzichten en instrumenten aan om meer en beter te verkopen. Daarbij werken we aan uw verkoopvaardigheden, aan de marktbewerking en de interne processen.

Enerzijds wordt uw Sales Effectiveness blijvend verbeterd, door de juiste manier van accountmanagement en prospectie in te voeren. Anderzijds staat de Sales Excellence centraal: de beste verkooptechnieken en processen van klantgerichtheid worden aangeleerd zodat u of uw verkopers een goede lange termijn relatie met uw klanten uitbouwen.

Door wie

De masterclassmodules worden gegeven door Jan Flamend, managing director van het befaamde verkoopadviesbureau ValueSelling.be, en auteur van 'Het Grote Verkoophandboek'.

Voor wie

De masterclassmodules ambiëren om op strategisch - & tactisch niveau kennis en inzichten bij te brengen aan bedrijfsleiders, sales director, business development managers, key account managers, account managers en marketing managers.

Het programma

Module 1: Valueselling vaardigheden

De focus van deze module ligt op de waarde van de oplossingen die uw bedrijf aanbiedt, de voordelen van die specifieke oplossingen voor een klant en hoe ze te verkopen zonder prijserosie.

Lees meer

Module 2: Onderhandelingsvaardigheden

Als u de waarde van uw product goed aangetoond hebt, kan u pas beginnen met het onderhandelen over de prijs. U leert alle tips en tricks, de juiste voorbereidingen treffen en uw prijslimiet te kennen.

Lees meer

Module 3: Account Management Training

Hoe goed ken ik mijn klanten? Hoe goed beheer ik mijn klanten? Hoe verlopen mijn contactmomenten? We leren u uw minst en meest kritische klanten winstgevend te beheren.

Lees meer

Module 4: Prospectie: vinden, maken en houden van nieuwe klanten

Het vinden, maken en houden van nieuwe klanten is geen sinecure. We bieden u het stappenplan en de sleutels tot nieuwe business en nieuwe klanten.

Lees meer

Kostprijs:

  • 350 EUR per persoon per module.
  • 1250 EUR per persoon voor de 4 modules (i.p.v. 1400 EUR).

*Reductie van het inschrijvingsgeld via de kmo-portefeuille is mogelijk.
**Inbegrepen in het inschrijvingsgeld is de opleiding, de syllabus, een broodjeslunch (+ fruitsla, ‘sweets’ en soep), water en koffie.

Inschrijven

Inschrijven is helaas niet meer mogelijk. Bent u geïnteresseerd of wilt u liever meer informatie? Neem dan, geheelvrijblijvend, contact op via info@fortio-bedrijfsopleidingen.be.