Bedrijfsopleiding Google Adwords

De feeling voor verkoop ontwikkelen

Insteek

Je wilt dus gevonden worden op het web. Je bent niet alleen. Ze zeggen weleens: de tweede pagina van Google zoekresultaten is waar websites komen om te sterven. Maar hoe beland je op de eerste pagina. Sterker nog, hoe beland je bovenaan?

In deze opleiding ontdek je hoe je op korte tijd Google AdWords inschakelt in je marketingstrategie en je leads en bezoekers naar je website krijgt. Onder begeleiding van een expert krijg je inzicht in de zoektermstrategieën die werken. Je ontdekt welke zoektermen resultaat boeken en je click through rate verhogen. Meten is weten. Door je ROI in de gaten te houden hou je daarom vinger aan de pols van je voortgang. Daarbij achterhaal je tevens de ideale investeringsmatrix om met minimaal budget aantrekkelijke posities in het zoekveld te realiseren en je concurrentie te verdringen.

We focussen ook op leren adverteren op het zoek- en displaynetwerk. Wat zijn de best practices? Wat werkt en wat flopt? Hoe realiseer je clicks en zorg je ervoor dat je investering opbrengt? Is remarketing wat de klok slaat?

Heb je dit allemaal onder de knie? Dan mag je er zeker van zijn dat je de juiste prospecten of klanten naar je site krijgt en dat je ROI (Return On Investment) zo optimaal mogelijk is! Of het nu een directe aankoop, aanvraag voor informatie of ingevuld inschrijvingsformulier is: met een correcte Adwords-strategie zorg jij ervoor dat de conversies massaal zullen binnenstromen!