Accountmanagement

Management - Marketing en sales
Extra

Kortlopende opleidingen

Bespaar op deze opleiding

KMO-portefeuille

Opleidingscheques

Heeft u een vraag over deze opleiding?

Vakkundig accountmanagement zorgt voor een duurzame en rendabele klantrelatie. Maar wat zijn nu de sleutelelementen voor het opzetten van dergelijk succesvol accountmanagement? Je ontdekt het allemaal in deze workshop!

Om één stap voor te blijven binnen je sector is het noodzakelijk je aan te passen aan je omgeving. Meer en meer gaan stemmen op voor multi-channel accountmanagement. In deze tijden van technologische mogelijkheden zijn immers alle middelen voor handen om klanten efficiënt te benaderen, te triggeren én te overtuigen. In deze opleiding leer je de klanttevredenheid te verhogen, inspelen op behoeftes van mogelijke leads en vooral de loyaliteit van jouw klanten doen toenemen. Alles staat of valt met goed accountmanagement.

Docent:

Geert Kenis - De kennis van Geert situeert zich op het vlak van sales, (content)marketing en social media. Geert is auteur van het boek Doen! waarin hij beschrijft hoe fondsenwerving in zijn werk gaat. Verder deelt hij zijn kennis via workshops, infosessies en coachings.

Doelgroep

Ondernemers of medewerkers van een KMO die de klanttevredenheid willen verhogen, de loyaliteit van de klant willen doen stijgen en meer en betere leads willen genereren.

Programma

Volgende topics zullen oa aan bod komen:

- 6 factoren om succesvol te zijn
- Waar het bij verkopen om gaat?
- Verkoper of topverkoper?
- 4 basiskenmerken van een topverkoper
- Communicatietechniek
- Communicatievormen
- Structuur van het commerciële gesprek

*Aangezien de opleiding in kleine groepen georganiseerd wordt is er zeker voldoende ruimte voor persoonlijke vragen en cases.