Commercieel bellen

Administratie en onthaal
Prijs

Inschrijving: €161,16 (excl. btw)

Extra kosten:

    Extra

    Kortlopende opleidingen

    Bespaar op deze opleiding

    KMO-portefeuille

    Opleidingscheques

    Heeft u een vraag over deze opleiding?

    Vervelend, beangstigend, opdringerig, …, er zijn genoeg woorden waarmee de meeste professionals bellen omschrijven. En meestal zijn die woorden niet zo positief. 

    Misschien ben jij zelf ook wel iemand die helemaal niet graag belt? In dat geval heeft docent Geert Knockaert goed nieuws voor jou, want bellen kan echt wel leuk worden. In deze sessies krijg je een aantal krachtige tips mee en ga je zelf aan de slag om een goed commercieel telefoongesprek voor te bereiden en te voeren.

    Praktische informatie

    CampusStartdatumStartuurLesmomentenLesuren
    Hasselt12-05-202019:003 Di av9
    CampusHasselt
    Startdatum12-05-2020
    Startuur19:00
    Lesmomenten3 Di av
    Lesuren9

    Doelgroep

    • commerciële medewerkers in de brede zin van het woord

    Programma

    1. Juiste vibe en focus 
    Enkele oefeningen om de motivatie van de beller op topniveau te krijgen én te houden. 
    2. To script or not to script, that’s the question 
    Deelnemers discussiëren over de voor- en nadelen van een belscript. 
    3. Essentie van je bedrijfswaarden 
    Blijf trouw aan je identiteit en die van je onderneming, in alles wat je zegt en doet. 
    4. The art of speaking: goede vragen stellen; juiste woordkeuze; te vermijden boodschappen 
    5. Spreektoon, lichaamstaal en setting 
    6. Hoe krijg je de juiste persoon aan de lijn? 
    a. Goede voorbereiding 
    b. Hoe geraak je voorbij de secretaresse? 
    7. Het telefoongesprek zelf 
    a. Openingszin 
    b. Je gesprekspartner overtuigen om een afspraak te maken 
    c. Call to action 

    Toepassing 
    1. Deelnemers werken zelf verschillende scenario’s uit
    2. Andere deelnemers bekijken deze scenario’s kritisch 
    3. Scenario’s worden ingeoefend (+deelnemers krijgen zeer krachtige tips en een handige checklist)