Digital Marketing 2.0

Management - Marketing en sales
Extra

Kortlopende opleidingen

Bespaar op deze opleiding

KMO-portefeuille

Opleidingscheques

Heeft u een vraag over deze opleiding?

In deze opleiding belichten we het belang van online aanwezigheid. De belangrijkste focus ligt op de sociale media en google. We bekijken het ontstaan om zo de evolutie te begrijpen. We bekijken wat elke vorm van social media kan betekenen voor jouw merk en gaan dieper in op de betalende advertentiemogelijkheden. Voorts zullen we ons verdiepen in enkele interessante cases die met goede content een enorm bereik halen.

Trends en toekomstverwachtingen in een snel veranderende digitale wereld zijn een ander belangrijk aspect om te bespreken. We stellen ons de vraag hoe de klant van morgen zal kopen en zich zal informeren. Voorts is het van belang te zorgen voor een synergie tussen uw offline en online campagnes.

Docent:

Kevin Maes

Doelgroep

Voor elke ondernemer die zijn digitale marketing naar een hoger niveau wil brengen om zo nieuwe klanten aan te trekken en bestaande klanten beter te bedienen.

Programma

Deze topics zullen aan bod komen:
• Marketing algemeen
• Soorten online marketing
• (online) trends - toekomst
• Google diensten, praktisch en marketinggewijs
• Social Media: Facebook
• Social Media: Advertentiecampagnes
• Social Media: Instagram, Twitter, Google+, Pinterest, YouTube
• Content voor sociale media - virale marketing
• Mobiele marketing
• Affiliate marketing - bannering - nieuwsbrieven
• SEO - optimalisatie
• SEA- Google adwords campagne aanmaken
• Retargetting
• Emailmarketing

*Door het werken met kleinere groepen is er ruimte voor persoonlijke cases en vragen.